Projektujemy strony i sklepy internetowe spójne z oczekiwaniami naszych Klientów. Jak to działa? Przed rozpoczęciem prac nad stroną prosimy, abyś opowiedział nam o swoich potrzebach i oczekiwaniach, a także jaki cel chcesz osiągnąć. Kiedy już wiemy, na czym Ci zależy, rozpoczynamy pracę nad designem.
Responsywny design
Responsywny design to podejście do projektowania stron internetowych polegające na dopasowaniu wyglądu i zawartości strony do poszczególnych urządzeń takich jak laptopy, tablety czy smartfony.
Dlaczego responsywność?
Z badań przeprowadzonych przez Mobile Institute jesienią 2014 roku wynika, że ponad 50% internautów korzysta z urządzeń mobilnych, a ponad ¼ dokonuje za ich pomocą zakupów.
Tworząc stronę internetową musimy mieć pewność, że będzie świetnie wyglądać i poprawnie działać na każdym z urządzeń. Dobrze zaprojektowana strona responsywna w szybkim czasie obniży współczynnik odrzuceń i podniesie współczynnik konwersji.
Laptop/PC
Smartfon
Tablet
Jak to działa?
- Automatyczne dopasowanie wyglądu strony do różnych urządzeń – brak scrollbaru znacząco zwiększa użyteczność strony,
- Jedna kod HTML oraz struktura strony dla wszystkich rozdzielczości,
- Elastyczne zdjęcia oraz multimedia,
- Jeden adres www dla wszystkich wersji,
- Łatwość oraz niskie koszty utrzymania oraz rozwoju kodu strony,
- SEO friendly.
UI/UX Design
Przejrzysty interfejs stanowi znaczącą część sukcesu, jednak bez odpowiednio zaprojektowanej grafiki nie jesteśmy w stanie zachęcić użytkownika, by pozostał na naszej stronie na dłużej i szerzej się z nią zapoznał. Kluczowe jest pierwsze wrażenie, jeśli w ciągu kilku pierwszych sekund nie przekonamy Klienta do naszego serwisu, istnieje duże prawdopodobieństwo, że szybko go opuści i raczej nie powróci. Grafika musi przyciągać uwagę i zapadać w pamięć.
Jaki jest cel UX Design?
Każda strona dostarczana użytkownikom powinna charakteryzować się wysoką użytecznością oraz intuicyjnością, dawać radość i zadowolenie z użytkowania. Innymi słowy, uwaga użytkownika powinna być skupiona na wykonywanej czynności, nie zaś na rozważaniu, w jaki sposób poruszać się po stronie, by osiągnąć zamierzony cel. Im lepsze doświadczenie maja użytkownicy, tym bardziej prawdopodobne jest, że ich pobyt na stronie będzie trwał dłużej, że do nas powrócą, no i w końcu polecą nas innym.